Proteini – kje jih dobiti

To lahko vprašate biologa ali pa kakšnega poznavalca hranilnih snovi v hrani. Proteini pa se načeloma pridobijo predvsem iz mesa, mlečnih izdelkov, jajc in pa tudi iz določenih žitaric in stročnic. Problem se pojavi, ker določeni ljudje, zaradi bodisi čudnih kompleksov ne jedo mesa ali pa alergij ne morejo jesti proteinske hrane, ali pa jedo tako v kateri je teh proteinov zelo malo. Za te ljudi obstajajo posebni prehrambeni dodatki kot so recimo, tabletke, ali pa proteini v prahu. Te je možno kupiti v velikih posodah in jih imamo za dalj časa.

proteiniPrah pa je lahko pridobljen iz različnih hranil in  zato tudi obstaja več različnih vrst proteinov. Za ljudi, ki imajo posebne komplekse zaradi katerih nočejo jesti mesa ali pa ga ne morejo, so ti proteini lahko pridobljeni iz rastlinskih živil.

Za ljudi, ki zaradi zdravstvenih razlogov ne morejo uživati mleka ali pa pšenice, pa so lahko ti proteini pridobljeni iz drugih virov.

Konec koncev, je človeško telo takšno, da proteine moramo dobiti v naš sistem, drugače se lahko pojavijo hujše posledice. Telo brez proteinov bolj težko deluje in se lahko zgodi da začne telo jesti samega sebe. Da pa se to ne zgodi pa moramo v telo vnesti proteine.

Proteini pa niso samo nujni za delovanje našega telesa, vendar so koristi tudi takrat ko želimo pridobiti na mišični masi.  Ko telovadimo in skačemo okrog, mišice “kurijo” našo zalogo proteinov, pri tem se telo segreva in utrudi. Zalogo je potrebno ponovno zapolniti vendar ste malo prej pojedli en ogromen sendvič zaradi katerega imate želodec poln. Vendar pa lahko tu prav pridejo proteini v prahu. Pomešamo jih z vodo oziroma, kot piše v navodilih z uporabo in jih spijemo. Vemo da tekočina lažje zasede manjše prostorčke v želodcu kot pa večji kos trde hrane.

Proteini znajo tako biti dobro prehrambeno dopolnilo, če jih s trenutno hrano ne moremo spraviti več vase, ko jih potrebujemo.